lördag 23 januari 2010

Kreativ blogger

I helgen fick jag två awards. En av Ellinor och en av Anna! Tack så mycket! :-)

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!
Fakta om mig:
1. Jag är utbildad grundskollärare (bild och språk) men jobbar sedan fem år tillbaka på gymnasiet.
2. Jag är galen i djur... De är det bästa som fins.
3. Just nu pluggar jag till grafisk produktionsledare på distans samtidigt som jag jobbar deltid.
4. Jag har två tatueringar. En på höften (en drake) och en på vristen (mitt namn på alviska).
5. Min favoritmat är nog tacos eller en pastasås med bacon och ärter (trots att jag inte gillar ärtor egentligen) purjo, grädde och ost.
6. Jag är gift med en cirkusakrobat.
7. Jag är otroligt familjekär och mammig! ;-)
Awarden skickar jag vidare till;

4 kommentarer:

Ellinor sa...

Vad är alviska för språk?

Elisa Day sa...

Tack så mycket! Jag har skrivit på alviska ovanför ytterdörren :) Hittar inte din mailadress. Skulle bli glad om du kunde maila den till elisablueday@gmail.com Kram

VITA NYANSER sa...

Grattis till din award! Kul att få reda på mer om dig! Tack för din fina kommentar hos mig!

Kram l-l

Katta sa...

Tack så mycket! Vad spännande du lever med en cirkusakrobat spännande utbildning och så kan du ditt namn på Alviska hur lär man sig vad det är? Kram Katta