måndag 4 januari 2010

Älsklingsklockan av älsklingen!


I julklapp fick jag en klocka jag önskat mig länge av min käraste. Jag har ju lite klockdille men denna skönhet har jag trånat efter länge! Många frågade vad jag tyckte om filmen Avatar och jag tyckte den var helt fantastisk!! Jag älskar sagor, fantasy och Si-fi.. Om det är bra är det riktigt bra! Dessutom tyckte jag att filmen hade ett fint budskap. Att allt i naturen hör ihop och att man inte ska förstöra något utan att man har ett behov av det. Egentligen ungefär som många naturfolk alltid har levt, men vi människor i konsumtionsamhället glömt bort.. Jag tror att alla människor mår bra av att vara i naturen, även fast många är för mycket uppe i varv för att kunna känna det!

2 kommentarer:

Jess sa...

Fin klocka, själv har jag slutat använda klocka.
Filmen Avatar var väldigt bra + bra budskap!

Ellinor sa...

Supersnygg klocka! Roligt att du äntligen fick en (minns dina många inlägg om klockor innan jul).

Tank för ditt lilla utlägg om filmen också, jag måste verkligen komma iväg och se den.

Kram