tisdag 15 december 2009

Vintertrött

Det är inte bara jag som är vintertrött nu. Melker tycker att det är dags att gå och lägga sig mycket tidigare än jag har tid med...
Lilla mysgubben vet när det är dags för myspaus!

Igår tapetserade jag i hallen! Så nu är det bara lister som ska på plats. Äntligen börjar den bli klar, med golvvärme, kompassros och mina älsklingstapeter, big time! Här har vi slagit på stort! ;-)

Nu blir det till att plugga lite. En uppgift till ska vara inne innan jul, sen blir det tentaplugg till två tentor som jag har efter jul. Men, då är jag ju ledig från jobbet! :-)

P.S Jag har lagt in en till lista med Julklappstips, men det inlägget hamnade lite längre ner... Om ni undrar hur man hittar sakerna är det bara klicka på namnet på butiken så kommer du dit! Hoppas ni fått nåt tips! :-)

4 kommentarer:

Gnistrande snö sa...

Hej,

Tack för hälsningen!
Vad du är duktig som pluggar och står i samtidigt som du fixar en massa med hallen, imponerande.

Supermysig bild av Melker, han ser så go och rar ut. Men visst är man trött så här års...

Ha det så gott, passar på att önska er en riktigt fin jul!

Kram
Katarina

Anci sa...

Hej !
Vilken sötnos han är, Melker !
Tack för alla julklapptips. Jag har några julklappar kvar att köpa.

Kram
Anci

Jess sa...

Snygga datorer!

Ellinor sa...

Härligt att skolan snart är över. Själv skrev jag min sista tenta igår så nu är jag ledig från skolan fram tills den 13/1 (lite småsaker med ett grupparbete bara) och det ska bli så skönt!

Kram