lördag 12 december 2009

Lite sämre med uppdateringar.


För jag har bytt mobil. Har tidigare haft en Sony Ericsson, vilken har Blogger inlagt som "funktion" i telefonen, så man enkelt kan skicka iväg ett inlägg ungefär som när man skickar ett SMS.
Men nu har jag en Samsung och jag har inte riktigt räknat ut hur man gör när man skickar inlägg från den!
Någon som vet??
Hmmmm... Kanske får googla det. Mycket kommer ju att hända nu i jul! Dock inte på inredningsfronten.
Någon som är sugen att spackla vårt sovrum?? Jag skulle verkligen behöva leja bort det efter att ha spacklat ett helt hus så är man ganska så trött på det. Så trött så att det stannade av vid spacklingen redan för 7 månader sedan!

Alla julklappar är inhandlade utom en. Skönt att vara ute i tid, men jag älskar ju att köpa presenter så jag brukar vara tidigt ute oftast.
Dessutom är man ju fattig student vilket gör att man måste planera och vara ute i tid! ;-)

Hur går det för er med julshoppingen? Och har ni fått någon julkänsla än?

6 kommentarer:

Anci sa...

Julstämning har jag, långt ifrån alla julklappar är inköpta och jag är dålig på att spackla :)

Ha en underbar dag !!

Kram
Anci

Jess sa...

Jag jobbar på julkänslan!

Petra sa...

Alltid roligt med nya telefoner. Kram

Katta sa...

renovering kan ju vara roligt med lite i taget men blir det för mycket kan man ju gärna slippa de tråkiga momenten. Tyvärr har jag inget tips om Samsung, hade en som lånetelefon då min Eriksson var på lagning men jag var så arg på den samsungen :) för jag fattade den inte. Kram Katta

Sari sa...

Så fin adventsljustake =) Idag har jag en massa julkänsla, bakar lussekatter o utanför så snöar det, yey! Nästan färdig med alla inköp oxå men har några kvar. Och visst är det skönt o vara färdig i tid ;)

Ellinor sa...

Julkänslan är det väl lite sisådär med, men jag såg nu att det väntas kyligare väder i veckan så förhoppningsvis infinner sig kanske känslan då.

Hoppas att du haft en mysig helg.

Kram