onsdag 16 december 2009

Klockor från Grand Sand

Klockorna jag visade tidigare i ett julklappstips-inlägg kommer från Grand Sand. De är lite billigare än Triwa men ser i princip likadana ut. Nu har de fått in fler färger än i somras dessutom!
Priset är 400 kr (altså hälften av vad en Triwa kostar) Köper man två får man 20% rabatt och dessutom är det fri frakt. Jag har en röd med svart urtavla och vit med guldring som jag köpte i somras, är jättenöjd. Fast nog hade man vart sugen på en grön eller blå också... ;-)

(Bilder från www.grandsand.se)


2 kommentarer:

Bjelfen sa...

Kikade på liknande klockor på Ur & Penn, men det blev ingen affär... än i alla fall :-)

MAJA: Style & Life by Leia sa...

jag älskar stora klockor,....men inte tusan tar jag mig för att använda dom jag har;(

Hmm....klar med klapparna....jisses jag är så jäkla sen med allt i år att jag inte ens börjat tänka klappar än....eller jo EN har jag:)

kramar