söndag 13 december 2009

Julklappstips no 1


Här är en liten julklappstips-lista som jag gjort. Kanske ni kan få något tips? Allt finns ju i andra färger och mönster så de flesta går att köpa både till killar och tjejer! Jag har länkat till sidorna som säljer sakerna ifall ni skulle bli sugen att beställa. Än hinner ni ju! ;-)

Jag kommer att lägga upp fler julklappstips imorgon och dagarna framöver! :-) Så håll utkik!


1, Högtalare till Sony Ericsson (grymt ljud!), 199 kr på 24.se.

2, Skins till laptopen, 99 kr på 24.se.

3, Mobilväska, 45 kr, på 24.se.

4, Klocka, Casio Baby G, på klockor.nu.

5, Ansiktsvård, ca 150 kr, från lush.

6, Skor, 299 kr, från H&M.

3 kommentarer:

Anci sa...

Tack för tipsen ! Jag försöker få ihop mina julklappar några dagar innan jul. Jag tycker inte om att stressa i sista stund.

Kram
Anci

Jess sa...

Vad många fina julönskningar!

anna sa...

Hej Lina!
Var inne på 24.se för att titta på laptopskins men hittade inga?
Synd för den du visar var häftig
kram anna