fredag 4 december 2009

Borta bra men hemma bäst..


Det ska bli himla skönt att komma hem. Helgen ska bara mysas igenom! Saknar Melker och min man, vår soffa och vår säng. Är trött som tusan efter ännu en intressant men fullspäckad vecka! Imorgon kanske, kanske om jag orkar, ska jag följa med till stan för att julhandla. Men just nu sitter jag på bussen på väg hem och är måttligt less på att resa.. Buss i fem timmar är ingen höjdare! Men som tur är finns det ju affärsklass vilket gör att det är mindre trångt, el uttag till datorn, fika osv.. Lätt värt det då man åker långt! Men idag var det tyvärr fullbokat så jag fick nöja mig med att åka som vanligt.. Som tur är visade de en rätt ok film! Nu har jag 1,5 h kvar innan jag är hemma.. Får väl passa på att läsa lite kurslitteratur på vägen! ;) Snart är jag hemma! *Jippie*

3 kommentarer:

Anci sa...

Hej !
Hoppas att du har det lugnt och skönt nu och att du får vila. Har du ledigt i jul och nyår, så att kroppen (och knoppen) får ta igen sig ?

Kram
Anci

Elisa Day sa...

Hoppas du får en myshelg och kan koppla av ordentligt! Kram

Ellinor sa...

5 timmar i buss! Det låter sannerligen väldigt länge i en annans öron.
Hoppas att ni får en mysig helg.
Kram