fredag 6 november 2009

På väg hem från utbildningen!


Nu är jag på väg hem från några inspirerande dagar på DPC! Jag har verkligen lärt mig mycket och i huvudet snurrar saker som rasterpunkter, pixlar, phytagoras sats, Delta E, färgkonvertering och färgrymder. Ena kursen vi ska läsa nu handlar också om It och Marknadsföring och känns riktigt rolig! (jag har ju läst marknadsföring för 10 år sen ganska precis..).
Det här känns riktigt kul, men visst är det lite svåra saker.
Fast jag känner att utbildningen är väldigt bred, något som passar mig bra!

Jag har köpt en liten sak som jag ska ha i köket.. Visar den sen när den är på plats... :-)

4 kommentarer:

Jess sa...

Alltid kul att lära sig nya saker! Ha en trevlig helg!

Anci sa...

Hej !
Kul att du gillar och är nöjd med din utbildning. Jag förstår knappt vad du pratar om.

Ha en skön helg

Kram
Anci

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojsan!! Ser ni har en liknande öpen spis som oss;))

Ha en skön helg!!
Kramis Millan ♥

Ellinor sa...

Det är alltid lika roligt med nya kursstarter då man känner att inspirationen är på topp!
Hoppas att du får en mysig helg.
Kram