onsdag 25 november 2009

Min första utmaning...

Jag har fått en utmaning av Ellinor. Självklart måste jag anta den och skriva vad jag gillar och inte gillar.

GILLAR

  • Sommar (jag äääälskar sommaren!!)
  • Städer (saknar ofta storstadspulsen)
  • Naturen (Är underbar när man tar sig ut i den..)
  • Djur (Är ett av mina stora intressen!)
  • Att resa (Önskar jag hade råd att resa mer...)
  • Godis (cant live without it!)
  • Min familj
  • Hänga på café med goda vänner. (gör jag varje lördag)
  • Jul med familjen (Vi har riktig gammaldags jul med hela släkten...)
  • Vampyrserier (har sett Moonlight, True blood, A Vampires diary och har alla DVD:er med Supernatural.. Lite nördigt, jag vet! Men jag var lika faschinerad redan när Bram Stokers Dracula gick på Bio! ;-) )
  • Mode (är en riktig modenörd också!)
  • Inredning (Ja, det har ni nog inte missat..)
GILLAR INTE
  • Att städa
  • Att laga mat
  • Särskrivningar (löjligt, jag vet och jag gör det själv ibland också, men jag störs skitmycket på det ändå!)
  • När folk inte är ärliga (hellre brutal ärlighet än att undvika ämnet)
  • Gravad lax (så här i juletider)
  • Att ha för mycket att göra
  • Falskhet
  • Människor som är självupptagna.
  • Vintermörkret
  • Djurplågare.
  • När människor mår dåligt och man inte kan hjälpa dem.
  • Nedskärningar
Jag skickar utmaningen vidare till Lena och Jonna och Elisa Day.

3 kommentarer:

Ellinor sa...

Roligt att få läsa din lista :)
Hoppas att allt är bra med dig.
Kram

Jess sa...

Roligt att få läsa lite mer om dig!

Bjelfen sa...

Jag antar din utmaning :-)