lördag 14 november 2009

Om H&M, Jimmy Choo och ett par snygga skor!

Jag har varit inne och kikat på Jimmy Choo-kollektionen... Visst finns det mycket man gärna skulle ha (är mest förtjust i armbanden och halsbandet dock!) men jag använder ju i princip aldrig högklackat numera.
Även om jag faktiskt tagit på mig mina fina balmaininspirerade skor i höst någon gång så är det nog ingen idé att köpa ett par till skor i 1000-kronorsklassen då jag i princip aldrig går ut nu för tiden. Och gör jag det så är det ofta i sånna sammanhang att jag känner mig mer bekväm i ett par snygga stövlar än pumps...

Ibland önskar jag såklart att mitt liv var lite mer glamouröst, men just nu är det inte det! :-P


Men, vill man köpa ett par riktigt snygga skor tyckar jag ändå att man ska surfa in på H&M och kika in dessa ursnygga pumps!! De skulle jag kunna unna mig då priset edast är 399kr... Jag gillar klacken jättemycket!
(bild från: http://shop.hm.com/se)


5 kommentarer:

Anci sa...

Hej !
Snygga är de, men jag tror att jag satsar på ett par stövlar i stället.

Kram
Anci

Emelie sa...

Jag är precis likadan! Jag tycker att högklackat är underbart snyggt och jag äger flera par pumps och högklackade sandaler men jag sätter nästan aldrig på mig någondera. Jag håller med dig, ett par snygga stövlar är min melodi.

Och du, ha inte dåligt samvete för att bloggen blir lidande. Du skriver när du känner för det,och det är då det blir kul att läsa. Personligen kan jag tycka att det blir lite väl bra med bloggar som har flera inlägg per dag. Jag hinner inte med att läsa allt!

Kram och fortsatt trevlig helg!

Elisa Day sa...

Samma här! tycker det är så snyggt men använder nästa aldrig såna skor. Stövlar funkar bättre här uppe iaf. Kram

Ellinor sa...

Högklackat är fantastiskt snyggt och otroligt kvinnligt. Dock är jag alldeles för bekväm för att använda det till vardags ;)

Kram

Fröken Isakson sa...

HÅller med, klacken var supersnygg.