söndag 22 mars 2009

Snart ett år av saknad

Snart är det ett år sedan Ture flyttade till sin fosterfamilj... Och ett halvår sedan han dog.
Hur mycket kan man sakna ett husdjur egentligen?

Ture var full av energi och hans lilla kropp var stark och fast.
Till och med när han var sjuk och låg på sjukhus sista veckan kämpade hans lilla kropp för att hålla sig vid liv. Men det hjälpte inte.
Och det är det som är mest sorgligt.
Att aldrig få hålla i den lilla kroppen igen.

Du är fortfarande saknad av många!
RIP.


2 kommentarer:

Elisa Day sa...

Ush blir så ledsen när jag läser det här. Man blir så fäst vid dom små vännerna och saknar dom så mycket när dom inte längre finns med hos oss. Min gamla katt hade jag nästan i 19 år, tog bort honom för 2 år sedan och jag saknar honom jättemycket. Önskar jag kunde skriva något som tröst. Kramar

iLLi sa...

Ja, det är väldigt sorgligt när husdjur dör... Det blir som att förlora en kär vän!