onsdag 25 mars 2009

Är det bara jag som ser ett ansikte i den här snöhögen? :-p



4 kommentarer:

Joanna sa...

jag trodde det var pulvermos med en smörklick i.

iLLi sa...

Hahaha! Ja, min mobil har inte bästa kameran. Det är inte lika gult som potatismos även om det ser ut så på bilden..

Men när du säger det så! :-P Tja, det kan nog stämma.
Tycker dock att smörklicken liknar en gubbe i alla fall!

Gnistrande snö sa...

Jodå, jag ser gubben, de två ögon (de två hålen uppe till höger), en liten näsa och mun :-)

Ljuvliga bilder av Melker i tidigare inlägg, han ser ju hur snäll och go ut som helst. Oerhört charmig.

Jag tror jag känner igen mig i bilden under inlägget 'Hemma' :-)
Längtar upp när jag ser den, vårvintern brukar vara så himla mysig.

Ha det fint!

iLLi sa...

Ja, Melker är faktiskt precis så snäll som han ser ut!
Han gör inte en fluga förnär och charmar alla som kommer och hälsar på! :-)
redan som kattunge var han som en klok gammal katt!

Vårvintern är underbar här nu... Efter påsk får det dock gärna bli sommar fort! ;-)

Kram!