torsdag 19 februari 2009

Nu har jag hittat

Vilken telefon jag ska införskaffa när mitt abonnemang går ut!
Min man köpte ju en SE C905 som funkar alldeles förträffligt bra! (Det är ju 8 mpxl kamera på den!!).
Bilderna blir helt ok, och blixten fungerar bra även när det är mörkt.
Och är man som jag, dålig på att ha med sig sin riktiga kamera, men älskar att fota och dokumentera. Är det kanonbra med en mobiltelefon (som jag förövrigt är väldigt bra på att ha med överallt!) med kamera.
Som det är nu är alla bilder på bloggen tagen med min mobil. Därför är det inte den bästa kvalitén
Om inte ljuset är jättebra förstås.
Därför kommer jag att införskaffa en kameramobil igen. Det är sådan skillnad på "musikmobilerna" och "kameramobilerna"... Även om man inte kan tro det! Jag har alltid haft C eller K modellerna. Sist jag köpte en ny mobil (för min älskade K770i föll i golvet och displayen sprack! ) så gick jag på design framför funktion och köpte en W980.... Visserligen med 3,2 mpxl kamera. Men den tar definitivt inga kanonbilder!

Nä, nästa mobil blir en C903 eller kanske en C901... De kommer till våren! Och har 5 mpxl kamera! Det räcker för mig. På en mobil!
(Den röda mobilen är C903 och de övriga C901!)

Inga kommentarer: