lördag 7 februari 2009

G-SHOCK




Då var vi där igen... Klockor...
Vad är det med mig och klockor? jag kan inte titta på klockor så blir jag sugen på en.
Den här gången skulle jag visa min bror G-SHOCK klockorna på klockor.nu. Han är nämligen lite sugen på en.
Jag minns än idag när jag var i Turkiet en hel sommar -96 och trånade efter en BABY-G från Casio. Släppte det dock för kanske 10 år sedan.
Och så hände det: Jag upptäckte att jag fortfarande vill ha en! Se där. 13 år senare trodde jag att jag skulle tycka att de kändes lite omoderna. Lite "90-tal" (tänk att man kan säga så, var inte 90-talet nyss??). Men, nej. De har ju ändrat designen på dem så klart!
Så nu är jag sugen på en igen...
Den vita skulle vara grymt snygg på sommaren, men jag tror jag skulle vilja ha den svarta eftersom den nog håller i längden.
(Bilderna kommer från www.klockor.nu )

Inga kommentarer: