tisdag 10 februari 2009

Någon gång




Ska vi ta tag i kaoset. Kaoset som ska bli vårt sovrum. Sedan är alla rum klara. Åtminstone så man kan börja inreda som man tänkt...
Och det är ju det allra roligaste! Att tänka på färger, möbler och inredningsdetaljer som ska passa ihop.
Vårt hem är fullt med färg och mönster. mjuka, lugna, glada och energifyllda på en gång. Till det en himla massa vitt! För balansens skull. jag älskar den ljust gröna som vi har i hela nedervåningen nästan! Den är som en vitaminkick på samma gång som den är harmonisk och lugn. Även tapeten i hallen.Jag älskar den mer och mer hela tiden. Är så glad att jag valde den!
Det är otrolig viktigt för mig det där med färger. Det ska var precis rätt nyans av vad jag tänkt mig. Då kan man blanda och använda färger utan att det känns brokigt eller skrikigt!
Jag älskar vit inredning massor, och det ä en enorm inspiration. Fast både jag och min man kräver nog en liten färgklick för att det ska matcha oss! ;-)

Inga kommentarer: