onsdag 10 juni 2009

testing testing


Eftersom jag var så nöjd med ansiktskrämen, testade jag att köpa två småburkar av shampo och balsam från lush.. Normalt köper jag alltid mitt shampo på salong, men tänkte att det här med naturliga produkter, utan syntetiska parfymer eller konserveringsmedel, kan ju vara värt att testa.

Skitbra!
Det var verkligen jättebra... Och jag är verkligen positivt överraskad. Mitt hår har volym (minns inte hur längesen jag hade det, eftersom det var så längesen jag klippte mig så jag kommer inte ihåg sist.) och det är superblankt! Verkligen.

Testa gärna. Just nu luktar mitt hår supermumsigt av vanilj.
Äkta vanilj, men även honung, apelsin och jordgubbar. Tja, vad ska man säga: det funkar. Testa själv.

Sen har jag hört att de ska ha en superbra inpackning för lockigt hår.

3 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Det schampoot verkade bra, tyvärr behöver inte jag mer volym, vill hellre tona ner den hihi.
Kram

engelsson sa...

Hmm tror det var därifrån stora dotter beställde en hel drös med grejer..schampo i fast form bl a..ja hon var väldigt nöjd

MAJA: Style & Life by Leia sa...

där ser man....har bara testat deras shampookakor...som är dryyyyyga och bäst att ha med på semester:)

ja det ska bli skoj när den nya bloggen börjar funka...mest för att det blir nytt utseende, kategorier etc.....mycket skönt.

kramar