måndag 15 juni 2009

Det regnar ofantligt mycket ute...


Det är så mörkt ute, himlen är öppen och man kan undra hur mycket vatten som finns där uppe egentligen. Det är närmare tropiskt regn.
Monsun eller nåt.

Ändå är det lite mysigt när man väl tagit sig ut och jag har ju faktiskt fått användning av mitt nya fina regnställ!

Men man bli också trött, får ont i huvudet och känner sig lite deppig. Jag längtar hem och mysa med Melker under en filt med en kopp the! Mys-Melker är den bästa medicinen mot sånt här väder... Men det får mig också att sakna lille Ture ännu mer, och jag får fortfarande en klump i magen då jag tänker på hans lilla kropp. Jag minns fortfarande precis hur han luktade och kändes...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken myskatt..jag hade en gång en katt..en sotsvart kattherre som lystrade till Mozart..han försvann spårlöst o jag letade i flera veckor..än i dag så slår hjärtat hårt när jag ser en svart katt..för kanske