lördag 13 juni 2009

Lite Manolo-kopia


Åh, nej! De här är på rea på Asos nu... jag har inte råd... :-O

(Märks kanske att det är dåligt väder, och varken Tv eller bredband fungerar... som tur var har min man ett mobilt bredband som jag stoppade in i min dator!)

Nåja, just nu surfar jag runt och trånar efter skor! och lite annat smått och gott!

Skit-Telia skulle fixa allt idag. Men tydligen inte. (egentligen är jag ganska nöjd, förutom nu då, när inget fungerar!)

Helt plötsligt är jag sugen på glamorösa pjucks. Som jag förmodligen aldrig kommer att ha tid att använda! Men vad tusan...

2 kommentarer:

engelsson sa...

Men hallåå..dom e ju oxå superhöga ju.*S*

iLLi sa...

Jaaa, de är superhöga! :-P Inget för mig egentligen, men de är himla fina. Önskar bara att jag faktiskt hade behov för sånna. Men det har jag inte... ;-) Så de får nog bli kvar för ngn annan att köpa! hihi!