lördag 13 juni 2009

Balmain skor... nästan...

Hur snygga är inte dessa??? Jag blev SÅ kär när jag såg originalet (som är så dyra så det är overkligt). Men nu finns det några riktigt snygga kopior!

Jag var tvungen att klicka hem ett par från Modekungen. Hade egentligen inte riktigt råd, men de är riktiga Lina-skor! Och jag har ju fått tillbaka lite på skatten! ;-)

Just nu är det dessutom tävling på deras blogg där man kan vinna ett par! :-)

Men eftersom jag aldrig lyckas vinna nåt (men har tur i kärlek istället ;-) ) så tog jag det säkra före det osäkra och beställde dem! (och skulle jag vinna kan jag ju alltid slita ut ett par utan att få ångest ;-) ).

Ha en riktigt trevlig lördag!

2 kommentarer:

engelsson sa...

engelsson e djupt o ärligt imponerad..menar du att du kan gå i såna..jag hade stupat direkt garanterat

Sari sa...

Ojojoj.. dem där heelsen har jag spanat in. Hur snygga som helst, du kommer bli drop dead gorgeous!! =)