söndag 31 maj 2009

Söndag och alldeles underbart!!


Helgen har varit underbar! Supervarmt... Vilket alltid gör mig på topphumör. Jag har passat på att plantera blommor, fixat lite på gården och tagit tag i vår förkskräckliga bro. Några plankor har skruvats bort och träfärgade räcken har blivit vita! Så fint det börjar bli.. Just nu ligger jag i en solstol och lyssnar till ljudet av gräsklipparen som körs av min man. Kan man tänka sig ett ljud som är mer förknippat med sommaren?! I love it! Kram på er...

2 kommentarer:

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Åh va det sprudlar här.....underbart.

Själv har jag ju legat däckad....och vid ljud av gräsklippare är det bara att kasta sig in å stänga fönster å dörrar för att slippa en tripp till akuten:)

Nu tänker jag dock trotsa sjukan och sitta ute å njuta i 5 minuter innan det är dags att inta soffläge igen.

Kramar

Sari sa...

Jaaa, SOl är underbart. Man blir på så mycket bättre humör :))
Såg det nu, vad mycket fina blomster o växter du har. Såg nåra pelargoner bl.a. Så fint!! Gillar speciellt den där äldrevarianten, den bleka rosa.. eller jaaa.. jag gillar typ alla vackra blommor ;)