onsdag 13 maj 2009

Ikväll

Ska vi ta och peta i oss någon mat för att sedan åka iväg och fira min lillkusin som blir 15 år idag.
Måste tyvärr säga att jag helt glömt bort det till min pappa ringde och påminde mig. Men jag kan skylla på att jag faktiskt glömt extremt mycket på sista tiden. Om jag inte har lagt in en påminnelse på mobilen så är det som bortblåst.
Så fungerar min hjärna under stress. Och just nu är den extremstressad! Men snart är det sommarlov och då får den vila upp sig lite!
Vad ska ni göra ikväll?

4 kommentarer:

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Hihi.....du kanske är gravid....jag glömde allt ett tag:)

Och tack....rätt svårt att förstå att jag har gjort honom....med en del hjälp då förstås;)

Kramar

Angel.Pearls sa...

Tack för gullig kommentar hos mej! Här på bloggen fanns många fina tips på vackra saker -salladsbestick o vacker ljuslykta från I.Ha en fortsatt fin vecka! Vi ses//Eva

Katta sa...

Hej! Vad kul att hitta in till någon fler som använder orientaliska inslag i inredningen :) Och visst är det tur att man kan lägga in påminnelser i mobilen, det är min räddning varje dag kan jag säga för man går ju ingenstans utan den.Kram Katta

Anna sa...

hej!
tack för besöket på min blogg:)
Jo, de var riktigt mättande och goda:) receptet: http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=119758

trevlig blogg du har förresten:)