tisdag 5 maj 2009

Det som hänt sedan sist jag bloggade:









  • Min rygg har pajjat! AAAAAJ! Nåja, jag hoppas den ska bli bättre i alla fall... Just nu kan jag knappt gå, sitta eller ligga (jo, stå helt stilla är nog mest bekvämt).

  • Min man har fått jobb (jippi, det löste sig!)

  • Anders har börjat fixa uppe i sovrummet lite.

  • Dessutom ska vi byta garageport i helgen om allt går som det är tänkt.

Nåja, kära vänner, det var ett kort (om än tråkig) resumé om vad som hänt sedan sist! Återkommer när jag är lite piggare och har mer inspiration!

Just nu önskar jag mig sommar, en solstol, och semester!
Hur är det med er? och vad önskar ni er?

2 kommentarer:

Joanna sa...

smärtfri tillvaro.

och tills det förverkligas blir alla andra önskningar sekundära.

men roligt med jobb, jag undrar vad det är för något?

anna sa...

ser härligt att att ligga med fötterna i vädret och bara njuta!