onsdag 8 oktober 2008

Stan!

I helgen ska vi till Stan! (eller vi åker redan imorgon) och ska stanna över helgen...
Det ska bli så skönt med lite miljöombyte, även om det blir himla stressigt till veckan. Vi kommer måsta åka TIDIGT på söndagmorgon för att hinna hem i tid så jag hinner fixa inför jobbet på måndagen. Så är det att vara lärare.
Hellst skulle jag vilja shoppa en massa, men varken jag eller Anders har några pengar (ALLS) den här månaden....
Jag längtar till vi kommer ikapp!

Dessutom är det mycket som ska betalas nu med huset!

Är det inte lov snart? Kan man inte få vinna pengar på lotto eller nåt? (fast jag har inte råd att köpa lotter nu ens...) Kan det inte komma hem någon och bygga klart de sista två rummen och kakla i köket så allt är klart?

Nähä. Synd.

Inga kommentarer: