söndag 15 augusti 2010

skolstart

Jaha, efter en veckas ledighet är det dags att gå tillbaka till sitt ursprungliga jobb, inte ett dugg utvilad eller tillfredställd av olika semesteraktiviteter, utan snarare lite trött, utpumpad och jobbless...

Men! Jag har haft fantastiskt roligt jobb under sommaren på turistbyrån! Men efter att både ha studerat 100% och jobbat så måste jag erkänna att det tar emot lite att gå tillbaka och köra på 160% igen. Men jag vet att bara jag är inne i det så är det helt ok igen. Det är bara söndagsångesten som slagit till...

På tisdag åker min man iväg och jobbar en vecka i England. Helt normalt ska han iväg och uppträda på en show. Sist han var iväg var han i Dubai på F1.

2 kommentarer:

Jess sa...

Vad uppträder han med?

Pinglan sa...

Ja, det är alltid lite jobbigt att inte ha riktig semester! Hoppas du får en lugn vecka att vila ut på och sen välkomna mannen hem! Vad kul att han uppträder. Vad är det exakt han gör?