lördag 14 augusti 2010

Nya gummistövlar

När jag var nere i Gävle passade jag på att skaffa ett par nya gummistövlar eftersom det regnade rätt så mycket. Helst hade jag velat ha ett par från Hunter eller Ilse Jacobsson (Som en kompis visat mig) men eftersom jag just nu är en fattiglapp så blev det ett par som likade Hunterstövlarna med kostade 299kr. Helt ok för min studentkassa just nu! Och jag har redan hunnit använda dem mycket!

Jag har ju ett par fina blommiga från DKNY som nu börjar ha några år på nacken, så det var dags för en uppdatering! ;-)

3 kommentarer:

Pinglan sa...

Det är bra med stövlar! Börjar ju bli poppis med dem också!

♥ Carina ♥ sa...

Vad mycket fina gummistövlar det finns nu motför när man var liten. Då var alla antingen gröna eller blå :)
Kram

Bjelfen sa...

Såg det var populärt med gummistövlar till kjol i stan :-)