måndag 4 juni 2012

Sommar, kyla och examen!

Nu har jag lämnat in de sista uppgifterna i kurserna! Tänk att jag är klar! :-) Nu är jag inte bara utbildad lärare, utan har även en universitets examen som Grafisk produktionsledare! Wihoooo! :-)
När vi var nere för redovisning av examensprojektet fick vi kaffe och kaka med DPC-loggan tryckt, passande nog...
I övrigt måste jag klaga lite på sommaren...
HUR KALLT KAN DET VA!? C
Ge mig lite riktig sommarvärme... känns som att man vill ta fram långkalsongerna igen ju.

Annars går jag i tankar om att ev lösenordskydda bloggen på försök.
Vill ni fortsätta följa så skriv en kommentar så får ni lösenordet. Jag lovar att skriva mer då på bloggen! :-)
Hur har er sommar varit hittills??




5 kommentarer:

Anci sa...

Grattis !!

Kram
Anci

Bjelfen sa...

Ja, skicka lösenordet :)

Ellinor sa...

Imponerande! Stort grattis till dig!
Jag vill gärna fortsätta att läsa om dina förehavanden så skicka gärna lösenordet till mig ;)
Kram

Miss M sa...

Grattis till examen, du har varit så sjukt duktig. Klart att jag vill fortsätta att följa din blogg!

Jess sa...

Jag följer gärna med!