fredag 22 juni 2012

Glad midsommar!

Här händer det massor! Har hunnit kapa ned en massa buskar på gården som ingen gjort något åt på trettio år säkert. Så nu syns den fina stenmuren...
Dessutom har liljekonvaljen frodats så vi måste nog klippa ned lite sen.. De växer i massor.
Jobbar hela midsommarhelgen på världens bästa jobb! Men idag hade de glömt lämna nycklarna åt mig så jag fick vackert sitta och vänta ute i sommarsolen och njuta av värmen som äntligen infunnit sig, perfekt till midsommar!
Vi har också hunnit vara ute i stugan och grilla med familjen...
Riktigt härligt och varmt trots att det blev kväll...
Nu blir nästa projekt att fixa en egen stuga där i framtiden då jag fått mig ett jobb som inte är ett kortare vikariat!







2 kommentarer:

Miss M sa...

Vill ni bli av med några liljekonvaljer, så tar jag gärna ett par :-)

Emelie sa...

Hoppas du hade en bra midsommar trots jobb. Du är superfin i det blonda!