fredag 23 mars 2012

Amerikanskt bling

Eftersom mina vigselringar blivit lite trånga sedan graviditeten (jag sväller lätt om fingrarna nu mer) så kollar jag ibland på andra ringar, skulle vara kul att ha ett par i vitguld som var aningen större...

Igår hamnade jag på den här sidan efter att ha läst en Tweet från InStyle. ;-)

Vill man nu ha ett "extra" set ringar så kan man beställa härifrån för 20-60$ Ringarna är i silver och vitguldsplätterade, vilket gör att de ser ut (och är i viss mån) som vitguldsringar. De har designer som är inspirerade från kändisar och kända designers bland annat och de verkar ha fått bra betyg av tidigare säljare!
Enda jag tror man få se upp med är Caraten på stenarna så de inte känns för gigantiska om man vi ha mer minimalistiska ringar. Men vad tusan, mer BLING åt folket! ;-)

Själv har jag beställt ett sätt. 50$ blev det med frakt. Men vilket det blev blir en överraskning sen! (betyg kommer om dem kan mäta sig med mina riktiga diamanter! ;-) )
P.S de har superfina andra smycken också.

2 kommentarer: