lördag 1 januari 2011

2010

Gjorde du något som du aldrig gjort förut? Väntade barn, (väntar fortfarande) läste en massa nya kurser
Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar aldrig avge några löften. Det jag tycker är viktigt brukar jag försöka göra ändå!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, typ alla i princip! Snacka om babyboom!
Vilka länder besökte du? Sverige. Tyvärr, önskar jag kunde säga nåt annat!
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Semester och ledighet! och någon resa till solen!
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 101010 -då min kompis bäbis tillslut föddes... (jag tjatade om att det skulle bli en 101010 och det blev det).
Vad var din största framgång 2010? Börjar vara klar med all husrenovering, samt studierna. (har mest haft jobb och plugg det här året tyvärr!)
Största misstaget? Kanske att det inte är det bästa att jobba 100% som lärare och samtidigt studera 100%... Men det gick ju rätt bra som tur är.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Oj, många saker!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit lite jämnare i hur jag mått. Trots graviditet. Men jag har nog känt mig rätt glad större delen av året...
Vad önskar du att du gjort mer? Varit ledig mer, rest mer.
Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat kanske?
Blev du kär i år? Jag har varit kär de sista 7,5 åren...
Favoritprogram på TV? Har inte hunnit se så mycket på TV i år. Men Ett liv på landet, grand design är två program som jag sett mycket i år. Samt Biggest Looser (Amerikanska) av ngn anledning... Förmodligen matkomatid!) Sen har vi sett Supernatural och Greys via nätet ibland.
Bästa boken du läste i år? Grafisk kokbok? typ! (har inte hunnit med så mycket annat än kurslitteratur)
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hade kalas hemma med släkt och vänner! Bästa maken bakade!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett fast jobb som jag trivs med... och semester
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Kläder i elastiska material... (så magen ryms) i övrigt samma som jag haft de senaste åren...
Vad fick dig att må bra? Min familj och min fina man!
Vilken kändis var du mest sugen på?
Jensen Ackles som spelar Dean Winchester seien Supernatural, kanske?
Vem saknade du? jag saknade min mormor mycket, då jag tänkt på henne mycket under min graviditet! I övrig saknade jag de vänner som bor kvar i Sthlm och som jag träffat allt för lite sista tiden då jag helt enkelt inte varit ledig något...

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Vilket fint år du kan blicka tillbaka på. 2011 kommer även det att bli ett väldigt spännande år. Önskar dig allt gott!
Kram

anna sa...

Ja det låter allt som att du behöver varva ner lite inför din nedkomst
kram