måndag 22 november 2010

Snark!

Idag är jag hur trött som helst! Det blir en tidig kväll för min del.
har haft en riktigt trevlig kväll med mycket festligheter. 30-års fest (som även visade sig vara en liten bröllopsfest) på lördagen och på söndagen blev det att fira min farfar som fyllde 81 år.
Idag har jag hunnit med att både lyssna på en webbföreläsning på förmiddagen och jobba på eftermiddagen. Men det känns som om man aldrig vaknat ordentligt idag!
Den här mörka tiden är rätt tung. Jag längtar verkligen till ljuset börjar återvända!
Det blir härligt att krypa ner i sängen och dra täcket över sig ikväll. Blir nog bara jag och katten Melker i natt då maken åker iväg mot Haparanda för att ta nya licenser för svetsning. Han jobbar inte med det nu, men man måste förnya vartannat år annars "försvinner" de.

3 kommentarer:

Bjelfen sa...

Skönt att få vila om man är trött... Sov sött!!

Jess sa...

Ert sovrum är verkligen mysigt!

Ellinor sa...

Ert sovrum är verkligen så läckert! Kan tänka mig att du sover gott där :)
Hoppas du får en fin adventshelg.
Kram