tisdag 2 november 2010

Pluggveckan har börjat!

Nu har den galnaste veckan på länge inletts!
Jag har kursavslut i två kuser, jobb och behöver även fixa några praktikplatser till mina elever som ska ut på sin APU i fyra veckor nästa vecka. Inte det lättaste.
Det som är jobbigaste är dock att jag har en massa uppgifter som är praktiska som jag inte har någon aning om hur jag ska lösa...
Men det ska väl gå!
Nu ska jag fortsätta bläddra i boken på endast 1256 sidor! ;-) Och se om jag kan hitta hur man gör ett elektroniskt formulär via acrobat...
Hoppas allt är bra med er!

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Oj oj oj.. Hektiskt!! Hoppas du klurar ut det och hinner med allt. Stor kram

Ellinor sa...

Usch, det är jobbigt när studierna och uppgifterna hopar sig. Tur att veckan snart är slut. Hoppas du får en lite lugnare helg i alla fall.
Kram