lördag 3 juli 2010

Rastlös


Men imorgon börjar jag jobba igen... Dessutom är det min fattiga månad nu eftersom jag bara fick en halv lön då jag har ett annat jobb i sommar! Men vara ute är ju gratis, och i veckan jobbar jag 8 dagar i streck.. Så det då ska det då väl inte gå så mycket pengar. Men oj vad jag längtar att åka på någon resa eller ner till Sthlm. Det var otroligt längesen jag var ner dit och hälsade på mina vänner! Nu blir det dock snart en fika med en annan god vän.. Det blir också trevligt! :-)

5 kommentarer:

Ellinor sa...

Ja, fördelen med att jobba under dessa fattiga månader är att det inte går åt så mycket pengar. Desto rikare blir man i höst.
Hoppas du får en fin helg!
Kram

Linda sa...

Kul att träffas igår. Att umgås är också gratis liksom den underbara naturen! Må gott!

Pinglan sa...

Vad härligt det ser ut ändå!! Kram kram

♥ Carina ♥ sa...

Vad är det man säger, "det bästa i livet är gratis"
Kram

Hanna sa...

Ja visst känner man sig lite rastlös ibland. Här har vi haft fint väder även idag så det har hunnit bli en del dopp i poolen och besök av vänner.
Kram
Hanna