söndag 9 november 2008

Om en snygg mobiltelefon

med en dålig kamera....
Jag gjorde ett dåligt val när jag bytte mobil. Eller dåligt och dåligt. Mobilen är superbra, men det är en musikmobil. Jag använder inte den funktionen så mycket. Det jag använder är kameran.

De tidigare mobilerna jag haft har varit kameramobiler (så klart SonyEricsson, eftersom jag alltid ångrar mig annars). Men den här är en Walkmanmodell.

Med 3.2 mpxl kamera vilket inte borde vara så tokigt. Men så fort det är lite mörkare blir det suddigt och grått....

Nu har min man köpt en mobil med 8 (!!!) mpxl kamera. Då ångrar man sig genast, att man inte väntade eller faktiskt tog den där mobilen med 5 mpxl, som jag stod och valde mellan och som till och med var lite billigare.

, jag tog den SNYGGA mobilen, som givetvis är riktigt bra, men som kameran, som egentligen är den enda funktion jag värdesätter förutom ringa och sms/mms inte är lika bra.

Att jag aldrig lär mig!

(bilden tagen från www.sonyericsson.com)

Inga kommentarer: