fredag 14 november 2008

Helg

Nu är det helg snart. Guuuuud så härligt! Det blir att jobba lite i huset. Försöka få klart rummen uppe så vi ryms alla under julen.
Hellst skulle jag bara vilja åka till någon stad och shoppa loss, men tyvärr är det ett STORT hål i plånboken för både mig och min man just nu.
Vi har betalat av en massa saker på huset och tja, som det är nu så finns det inga pengar kvar. Alls i princip.
Men vi bör väl komma i fatt på någon månad hoppas jag.
Och all färg och alla tapeter samt renoveringsgips har vi redan hemma till de rum som är kvar.
Men guuuud så härligt det skulle vara med statsbesök, sitta på ett café och kika på folk, shoppa lite kanske och bara insupa atmosfären!
Men, det blir nog en kaffe på Greya som vanligt istället. 10 sänn, det har jag råd med!

Inga kommentarer: