lördag 24 maj 2008

Turkiet

Nu är jag tillbaka från en välbehövd semester...
Vi hade det riktigt härligt och det bästa med Alanya är inte bara solen och värmen och god mat utan också att det är så bra shopping!

Jag skulle behövt ha med mig flera tusen! För nu så här i efterhand kommer jag på flera saker jag borde ha köpt, trots att jag shoppat massor till mig själv där nere!

Nåja, man kan ju inte få allt här i världen, och jag vet ju att vi kommer att åka tillbaka, eftersom det är min femte gång och Anders andra i Alanya.. Det är så himla enkelt att åka ner dit och inte så dyrt. Det är perfekt om man bara har tid att åka en vecka någonstans, eftesom det nästan tar så länge att hitta runt på ett nytt ställe och komma ner i varv. Då gör man det direkt när man kommer till ett ställe man känner till!
Sen tycker jag givetvis att det är jätteroligt att se andra ställen också!



Här är vårat hotell och en av poolerna! Jättefrächt och rent och fint. Allt var nyrenoverat så det var mycket fint!


Borgen i Alanya.
Sista kvällen fick vi blommor på vårat bord.. :-)
Alla andra på hotellet såg ut som frågetecken! hahaha

Inga kommentarer: