torsdag 31 januari 2013

Lagomt är tråkigt!

Ibland när jag får lite dötid över (vilket inte är så ofta nu för tiden...) så brukar jag sitta och kolla på förlovningsringar.
Jag är redan gift, och nöjd med mina ringar, men ibland tycker jag det är roligt att få en liten dos av lyx o flärd.
Jag älskar verkligen svarta diamanter! Hade jag gift mig idag hade jag nog haft en ring med svarta diamanter!
Annat jag tycker är roligt är när ringar är specialdesignade och unika. Kat von D's förlovningsring är en favorit. Hur cool som helst med döskallar och svart diamant! Dock är jag nog lite för klassisk i stilen idag för att bära upp döskallarna i längden men hur cool som helst tycker jag den är.
En annan cool förlovningsring är den som ser ut som r2d2 i Starwars! Så rolig ide' för ett fan!
Jag gillar även ringar i roseguld. Med ljusa stenar eller ringar i svart guld!
Här i Sverige är vi så lagomt tråkiga och praktiska ibland! Många säger att de inte vill ha en ring som står ut för de vill inte fastna i saker. Jag har både en ring som står ut och en med fem diamanter i kloinfattning och fastnar aldrig i nåt.
Mer bling åt folket säger jag...
;-)

Inga kommentarer: