lördag 2 april 2011

Wihooo!

Idag gifte sig en barndomsvän! Jag fick reda på det nyss och blev verkligen glad för hennes skull... Hon har hittat en fantastisk man och de har fått en fin son tillsammans!
Jag hoppas att deras dag blir underbar och all lycka i framtiden! Grattis J!! Nu längtar jag efter att höra detaljer... ;-)

Det känns inte längesedan vi själva gifte oss, men i juni är det 4 år sedan... Och jag trivs verkligen med att vara fru åt min fina man. Han är en underbar människa med ett stort hjärta. Trodde aldrig att jag skulle träffa någon som jag kände mig så trygg med! :-)

5 kommentarer:

Ellinor sa...

Så roligt; stort grattis till din vän!
Så fina ni är på bilden.
Kram

Anci sa...

Det är roligt att höra om bröllop ! Vad fina ni är !

Kramar
Anci

Jess sa...

Så fina ni är!!!!

Anna sa...

Vilken härlig och underbar bilde på er!!
Kramis

Joanna sa...

tack lina!

och är det redan hela fyra år sedan? det innebär att det till hösten är FEM ÅR SEDAN jag och jon träffades, jag som brukar gissa på tre år.