tisdag 15 mars 2011

Vigselringar

Mina vigselringar är alldeles för små nu efter graviditeten. Jag vet att det bara gått två månader, men jag har en hel storlek större på fingrarna som det är nu... Och så här har det varit sedan all vätska försvann.
Jag peppade ju sista tre månaderna för när jag skulle få ta på mig mina älskade ringar igen. Jag gillar liksom att ha dem på och påminnas om att jag är fru till världens underbaraste!
Jag blir glad varje gång jag ser dem, trots att det nu gått några år sedan giftemålet.

Det får mig att börja surfa runt och titta på olika ringar. Jag hittade en hemsida med superbra priser på titanringar och sjukt många modeller. Plus fri frakt.
Så jag beställde dessa två som jag tänkte ha i väntan på att fingrarna ska krympa eller så får jag slå ut ringarna i framtiden...
Dessa kostade bara 49$, vilket är ungefär 300 kr. Normalt kostar samma sorts ring 150$ ungefär. De här kommer från CoiTitanium.





Om jag kommer att måsta göra om min vigselring funderar jag på att göra den i titan och göra den så här. Just nu är den i vitguld med 5 st diamanter på 0,50 carat. Det blir ju inte så dyrt då man redan har stenarna. Den här ringen kommer från: Titanringar.com
Min ring som jag har nu är väldigt tunn så jag tror inte det skulle funka att slå ut just den.
Nu ska jag gå och pussa på lilleman!



1 kommentar:

Bjelfen sa...

Snygga ringar! Du använder ju mycket bling-bling, så smycken kan du ju inte få för mycket av :)