lördag 5 februari 2011

Ja, då har man hamnat i..

Den berömda baby-koman...
Vart tar dagarna vägen? Ska verkligen amning och blöjbyten ta en hel dag? Eller ett helt dygn kan man väl säga...
Nåja, så fort jag börjar bli lite piggare i kroppen och får lyfta mer (i och med att det blev kjejsarsnitt) så ska jag ta mig ut lite mer. Nu behöver jag nästan hjälp med vagnen ner och upp för trappen!
Men lilleman är den finaste på jorden och mycket snäll och tålmodig.
Han har dock haft lite knorr i magen i
veckan så vi ska se om vi kan få bukt med det snart...

4 kommentarer:

Emelie sa...

Men det är klart att man har rätt att göra ingenting annat än att ta hand om det lilla miraklet. Det är fullt nog! Fin han är!

Ellinor sa...

Kan just tänka mig att det blir en helt annan värld, men ack så mysigt!
Jag hade lite bebisbesök under gårdagen och bara den lilla stunden lever man länge på!
Kram

Karin sa...

Jo dagarna går fort, man hinner inte med. Det är amning, blöjbyten, sovstunder och mycket annat, försök ta dagen som den kommer. Men det tror jag du gör :)
Knorr i magen kan vara jobbigt, prova minifom, det hade ja till min Lina, då hon började knorra vid 1 mån ålder, på kvällarna mest. Gav henne det tills hon var ca 3 mån.
Kram / Karin

Jess sa...

Första tiden är så där! Njut!!!