söndag 27 juni 2010

Ett underbart halsband!

Jag har köpt en underbart fint halsband från Smycklig! Det är en klocka som hänger runt halsen och runt klockan är en silverring där det står ett citat från Albert Einstein: "the only reason for time is so that everything doesn't happen at once"... Vilket passar väldigt bra för mig att bli påmind om! ;-)
Jag är en aning otålig och vill gärna att saker ska hända på en gång när jag väl kommer på dem! :-)
Jag rekomenderar verkligen er att gå in och kika på Annikas webbutik! Hon har underbara smycken... Och gör även era egna designer på beställning.
Dessutom är hon inte dyr och allt är i silver (hon kan även göra i guld).
Gå in på www.smycklig.se och kika!

6 kommentarer:

Bjelfen sa...

Så många bra citat det finns av Einstein... Kanske jag ska ta mitt gamla guld och åka till Annika snart. Ska du med?

iLLi sa...

Lena: jag hänger med! :-)

Lilla fröken sa...

Vad fint!a

Anci sa...

Tack för tipset ! Jag gillar både klockan och citatet.

Ha det så bra

Kram
Anci

Linda sa...

Underbart vackert! Undrar när jag äntligen ska få ändan ur och besöka denna duktiga silversmed som jag sett så många alster av. Jag kanske också hänger med... ;)

Ellinor sa...

Otroligt vackert!
Försökte hitta det på hemsidan, men utan framgång...vet du om det finns där?
Kram