tisdag 9 februari 2010

Ha begär!!!


Jag skulle vilja beställa den här datorn nu på pricken.. Men jag är ju en fattig student så jag borde hejda mig.
Fördelen med den är att den har lång standbytid vilket är kanon (min nuvarande får slut batteri efter typ en timme) den här har 6 h eller mer standby. + Att jag skulle vilja ha en liten laptop att ha med när man flänger fram och tillbaka.
Den jag har nu är några år gammal men funkar bra för mig, den är fortfarande bra att ha när jag ska jobba med Photoshop eller InDesign. (inte så bra med liten skärm då).
Men i övrigt skulle denna vara perfekt.
Tyvärr verkar den vara slut nästan överallt... Det är bara Vivianne Tam modellen som finns kvar (som förövrigt också är mycket fin!)

7 kommentarer:

Anci sa...

Ha begär låter mycket bättre än habegär !!

Kram
Anci

iLLi sa...

Eller hur... :-P

Jess sa...

Den var väldigt fin!

Sari sa...

Vill oxå ha :) Tänker önska mig en laptop till föd.dagen så nu gäller det att vara x:a skötsam ;) Hoppas att du har haft en bra dag o att morgondagen blir great! :)
Kram

Ellinor sa...

Min sambo har en sådan där lite dator som förvisso är jätte smidig att ha med sig på resor och dylikt, men jag skulle nog inte vilja sitta med den jämt då både skärm och knappar är så otroligt små.
Kram

iLLi sa...

Ellinor: Det är precis det jag ska ha den till.. ;-)
Jag har min "stora" dator till annat!

kram

anna sa...

Jag precis som du gillar designen på denna lilla datorn.
kram